مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 19:302023-08-01سياسي

فارس من|مسؤولان! زمان دفاع پایان نامه را تغییر دهید تا ما از کاروان حسینی جا نمانیم


عاشقان دلسوخته حسینی که می خواهند به پیاده روی اربعین بروند تا به جای بدرقه اتوبوس زوار، این بار خودشان راوی قصه کربلا باشند با مانعی روبه رو هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس_  دیگر کار از بدرقه اتوبوس زوار گذشته است، امسال این عاشقان دلسوخته حسینی می خواهند خودشان به پیاده روی اربعین بروند و خودشان راوی قصه کربلا باشند و تکه به تکه آن را با اعضا و جوارح خود لمس کنند ولی پای دفاع از پایان نامه در کار است و تمدیدی هم وجود ندارد تا با خیال راحت در این محفل عشق شرکت کنند.

از این رو برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی خواستار  تمدید مهلت دفاع پایان نامه و حمایت از دانشجویان برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین شدند.

این کاربران در پویش خود آوردند: هر ساله عاشقان و دل سوختگان حسینی در ایام اربعین راهی مسیر عشق می شوند و در این میان حضور جوانان و دانشجویان از اهمیت بالایی برخودار است.

امسال همانند سال گذشته ایام اربعین همزمان با ایام بازگشایی دانشگاه ها و درگیری عده کثیری از دانشجویان برای دفاع از پایان نامه و رساله است.

لذا از مسؤولان ذی ربط درخواست داریم در راستای حضور حداکثری قشر دانشجویان علاوه بر زمینه سازی در سایر موضوعات و دغدغه ها در این زمینه نیز اقداماتی مانند تمدید مهلت دفاع، همانند سال گذشته را د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من|مسؤولان! زمان دفاع پایان نامه را تغییر دهید تا ما از کاروان حسینی جا نمانیم

فارس من|مسؤولان! زمان دفاع پایان نامه را تغییر دهید تا ما از کاروان حسینی جا نمانیم